Followers

Kaunter Pertanyaan

2/5/11

Salam Perkenalan

Assalamualaikum ....

Saya bernama Muhammad Akmal b Mohd Yusof,saya dilahirkan di sebuah hospital separuh kerajaan separuh swasta iaitu Hospital Universiti atau lebih dikenali (PPUM)...saya berumur 16 tahun,dan saya dilahirkan pada 18/11/1995 sama tarikh hari jadi abang saya,saya tinggal di No 27 jln 7C tmn sg kpr indah...tahun lepas saya telah menduduki peperikasaan (PMR) dan  result saya sangat mendukacitakan iaitu 1A 2B 4C 1D...
   
Saya mempunyai rakan2 yang sangat ambil berat tentang saya antaranya ialah :-
 


Fatin 


Syafiq


Tqad



Zaty


Diba


Syiro


Mosha


Syai


Aliza

mereka semua ni lah yg telah membuat saya bahagia,saya tidak akan melupakan mereka semua...SAYA SAYANG KORANG SEMUA !!!
Saya sebenarnya dah lama ada blog ni,tp da berapa bulan tak on upadate post...tp kini saya bina blog baru saya kerana kawan-kawan saya suma dh ada blog...dulu saya kebosanan kerana ramai khalayak sume x tau nk guna blog,sekarang dh ramai yg ada blog..

Saya seorang yang pendiam,asik berangan dan suka buat lawak...saya ni tidak lah tinggi mana dan tidak lah handsome sgt,biasa2 aje...saya ni suka bersukan,bila petang main bola padang bila malam pula main futsal sampai ayah saya kata siang malam main tapi x wakil mne2 pn...pemain malaysia pn x mcm ko siang malam asik main je...

Tp saya tidak endahkan apa yg ayah saya kata,kerana itu memang hobi saya suka bersukan,jikalau anda ingin lebih mengenali saya sila follow blog saya dan add saya di facebook http://www.facebook.com/profile.php?id=100000010385614...nampaknya tangan sudah mula rasa penat taip panjang2,izinkan ku berundur di sini...

Sekian,Wasalam...

4 comments:

Aku Skema said...

good intro..haha..papepon hppy blogging!

are-mal 77 said...

thanks aku skema, :)

Anonymous said...

ak da follow kao!
hihihi ;)

are-mal 77 said...

thanks,hihi...